مزایای تلفن VOIP نسبت به سانترال آنالوگ
نوشته شده توسط : ساحل

ارتباطات گرد از مهم ترین عوامل یک بازرگانی کامیاب می باشد.با وجود افزایش تلفن همراه، رسانه های اجتماعی و پیام های ایمیل یک سیستم تلفنی خوب و مناسب بیچارگی است. امروزه سیستم تلفنی جدیدی با اسم VoIP که مزایای زیاد ارزشمندی مانند: پست الکترونیکی صوتی (Voice Mail)، مدیریت تماس (Call Managment)، کنفرانس تلفنی(Call Conferencing) و ایمیل را دارا می باشد که برای رشد سوداگری زیاد مناسب است.واضح است که مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال آنالوگ گویای برتری آن می باشد. خوب، نگاهی می اندازیم به 5 علتی که به ما می گوید چرا مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال آنالوگ بیشتر بوده و برای رشد تجارت خویش دربایستن به کوچ از سانترال آنالوگ به تلفن VoIP داریم

عکس مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال
1- هزینه تاسیس تلفن VoIP و صرفه جویی در هزینه ها

اداره کردن یک بازرگانی موفق شما را مجاب می کند لغایت بر خرج های خویش مدیریت بهتری داشته باشید. و این می تواند اثبات کند که پذیرا شدن هزینه های زیادی که باید بابت تلفن سانترال برای حفظ کردن و حفاظت کابل های تلفن و همینطور رعایت استانداردهای صنعتی، چقدر می تواند سخت باشد. از زمانی که با مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال آشنا شده ایم، خرج ها رو به کاهش بوده است.همچنین، بر خلاف تلفن های معمولی که زمانی که مکالمه طولانی داشته باشید شدنی است با قبض های سنگینی مواجه شوید که می تواند جزو هزینه های سنگین کسب و کارتان باشد، از مزایای تلفن VoIP این است که باعث می شود الی کارها با کمترین خرج انجام شود. در مورد تماسهای داخلی و محلی، شرکتهای کوچکی که به تلفن ویپ روی آورده اند، گزارش داده اند که تا 40% در هزینه ها کاهش داشته اند. وهمچنین، 20 باره کمپانی مختلف گزارش داده اند که در یک ماه به طور میانگین 50 دلار از خرج ها کاهش یافته چنانچه تجارت شما باید هزینه های اضافه دیگری نیز بپردازد مثل : پیغام های صوتی و caller ID، call watinng. و این در حالیست که شما می توانید از مزایای تلفن VoIP به صورت رایگان استفاده کنید و هر ماه نزدیک به 25 دلار به ازای هر خط صرفه جویی کنید. بنابراین، تجارت شما با تغییر سیستم آنالوگ به تلفن VoIP می تواند الی 50% صرفه جویی کند. بهترین سرنوشت آن است که، برنامه های تلفن VoIP قابل شخصی سازی می باشند، به ای معنی که شما می توانید بخشهایی که نیاز دارید را گزینش کنید و بسته به نیاز خویش تغییر دهید و بابت آنها هزینه پرداخت کنید.
2- انعطاف پذیری

مزیت های سیستم تلفنی voip

از دیگر مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال این است که می تواند در هر مکانی که اینترنت موجود باشد شغل کند. و شما به راحتی می توانید به آن متصل شوید.این به این معناست که شما می توانید به تماسهای خود، در هر زمان و مکانی که باشید پاسخ دهید. تلفن VoIP این امکان را به شما می دهد تا بتوانید حتی در حال حرکت نیز به تماسهایتان استجابت دهید، همزمان با اینکه شما، شماره تلفن شخصی خویش را دارید و هیچ وجه اختلالی در این بین ایجاد نخواهد شد. انتقال تماس در تلفن VoIP می تواند راههای گوناگونی داشته باشد، برای مثال،شما می توانید تماسهای یک خط را طوری تنظیم کنید که کل ی تلفن ها زنگ بزنند لغایت نزدیکترین شخص به تلفن آن را پذیرش دهد. یا شما می توانید تماسها را طوری تنظیم و مرتب کنید که وقتی از چندین شماره به صورت همزمان تماس می گیرند و که کسی جوابگو نبود، تماس ها به صورت سر راست منتقل شوند به Voicemail و با فرمت Audio صداها ضبط و به چهره File و خودکار برای شما ارسال می شوند، شما وقتی بیرون از محیط کار خود می باشید همش و هر لحظه Voicemail های خویش را میتوانید چک کنید و این باعث می شود که در هر زمان بتوانید به پیغام های ضبط شده دسترسی داشته باشید.
برای خواندن مقالات بیشتر در پهنه ویپ اینجا کلیک کنید
3- امنیت

اگر تنها یک باره هستی داشته باشد که باعث اطمینان شما ازمزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال شود، امنیت آن است. اگر شما تاییدیه مشتریان در هر سرویسی مشابه Vonage.com را مطالعه کنید متوجه مقدار اهمیت این سوژه برای مشترییان خواهید شد و با بررسی سایت Vonage متوجه میشوید که اکثر اوقات حتی خدمات پشتیبانی مشتریان و حمایت فنی در این مورد نیز شدنی هست اشتباه کند ولی جای هیچ نگرانی نیست زیرا از دیگر مزایای تلفن VoIP این است که در زمان کاربرد دیتاهای آنالوگ به دیجیتال تبدیل میشود و بعد از کد گذاری این دیتاها وارد فضای شبکه میشود و برآیند اینکه غیر قابل هک توسط هکر ها و غیر قابل استراق سمع می شود.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: